ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (2.03.2020-03.04.2020)
УРОК № 17-18 (19.05.2020)
УРОК № 15-16 (12.05.2020)
УРОК № 13-14 (05.05.2020)
УРОК № 19-20 (26.05.2020)
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення. Орфографія. Пунктуація.
Мета: повторити перевірити знання про речення ;розвивати логічне мислення, робити висновки; виховувати культуру мови.
Мета: повторити перевірити знання про речення ;розвивати логічне мислення, робити висновки; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
2. Завдання: (до 29.05.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): виконати вправу 465, С. 212, вправу 474 (І), С. 215-216.
УРОК № 17-18 (19.05.2020)
Тема 1. РМ. Аналіз контрольного твору-роздуму.
Тема 2. Контрольна робота № 5.
Мета: - навчатися удосконалювати тексти творів, аналізувати, виправляти типові помилки, розвивати мовлення,
- перевірити знання про текст та види міжфразного зв’язку компонентів висловлювання та способи зв’язку; розвивати логічне мислення, робити висновки; виховувати культуру мови.
Тема 2. Контрольна робота № 5.
Мета: - навчатися удосконалювати тексти творів, аналізувати, виправляти типові помилки, розвивати мовлення,
- перевірити знання про текст та види міжфразного зв’язку компонентів висловлювання та способи зв’язку; розвивати логічне мислення, робити висновки; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
УРОК № 15-16 (12.05.2020)
Тема 1. Повторення вивченого про текст та види й засоби міжфразового зв'язку.
Тема 2. Контрольний диктант.
Тема 2. Контрольний диктант.
Мета: - закріпити знання про текст та види міжфразного зв’язку компонентів висловлювання та способи зв’язку; сформувати навички його правильного поділу на «дане» і «нове» та використання в мовленні; розвивати логічне мислення, робити висновки; виховувати культуру мови;
- перевірити орфорграфічні та пунктуаційні навички.
- перевірити орфорграфічні та пунктуаційні навички.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тренувальні вправи (виконати до 18.05.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): виконати вправу 429 (І, ІІ), С.198.
4. Тест № 5
5. Написання контрольного диктанту (12.05.2020 прослухати голосове повідомлення, записати текст, відправити на пошту фото)
5. Написання контрольного диктанту (12.05.2020 прослухати голосове повідомлення, записати текст, відправити на пошту фото)
Тема. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв'язку.
Мета: сформувати поняття про види міжфразного зв’язку компонентів висловлювання (ланцюговий і паралельний) та способи зв’язку (перспективний і ретроспективний); усвідомити поняття про актуальне членування речення, сформувати навички його правильного поділу на «дане» і «нове» та використання в мовленні; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати матеріал, робити висновки, узагальнювати; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тренувальні вправи (виконати до 12.05.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): опрацювати п. 34-35, С. 192, 195-196, виконати вправу 426 (І, ІІ, ІІІ), С.198.
УРОК № 11-12 (28.04.2020)
Тема. РМ. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі.
Мета: навчитися писати твори-роздуми на морально-етичну тему, добираючи мовні засоби відповідно до задуму і форми висловлювання; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Напишіть твір на одну з поданих тем, обсяг твору 2,5-3 сторінки (надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 05.05.2020):
- Сучасна молодь. Яка вона?
- Моральні цінності сучасної молоді.
- Учому сенс життя сучасної молоді?
- Сучасна молодь. Яка вона?
- Моральні цінності сучасної молоді.
- Учому сенс життя сучасної молоді?
УРОК № 9-10 (21.04.2020)
Тема. Текст. Його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац
Мета:
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тренувальні вправи (виконати до 29.04.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): опрацювати п. 33-34, С. 189, 192, виконати вправу 408 (І, ІІ (1-7)), С. 189-190, вправу 416 (І, ІІ), С. 192-193.
4. Тест № 5
4. Тест № 5
УРОК № 7-8 (14.04.2020)
Тема 1. РМ. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей
Тема 2. Контрольна робота з теми "Безсполучниковое складне речення. Складне речення з різними видами зв'язку"
Мета: - ознайомитися з поняттям про тези як один із видів самостійної роботи з літературою; ознайомитися з видами тез та вимогами до їх складання; розвивати вміння виділяти основні положення; виховувати культуру мови.- перевірити рівень засвоєння знань з теми, уміння використовувати здобуті знання під час виконання завдань різних видів.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тренувальні вправи (виконати до 21.04.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): опрацювати С. 246, виконати вправу 522 (І, ІІ), С. 248.
4. Тест № 5
4. Тест № 5
УРОК № 1-2 (17.03.2020)
Тема: Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Тренувальні вправи
Мета: удосконалювати вміння учнів знаходити безсполучникові складні речення, правильно їх будувати, ставити розділові знаки між частинами безсполучникових речень; збагачувати словниковий запас школярів; розвивати культуру мовлення, логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення української мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тест № 1
4. Тренувальні вправи (виконати до 23.03.2020 і надіслати фото на Gmail oksanaboyko106@gmail.com): опрацювати п. 25-26, С. 147, 152-153, виконати вправу 337, С. 155, вправу 345 (І,ІІ), С. 156-157, 1 речення з вправи 345 на вибір синтаксично розібрати.
УРОК № 3-4 (24.03.2020)
Тема: Складне речення з різними видами зв'язку. Складне речення із сурядним і підрядним зв'язком. Розділові знаки в таких реченнях.
Мета: закріпити знання про складне речення, його види та ознаки; розвивати навички використання теоретичних знань на практиці: правильно будувати і використовувати у мовленні речень різних видів; правильно ставити розділові знаки в складному реченні; розвивати комунікативну функцію мовлення на основі збагачення мовлення складними конструкціями; розвивати позитивне ставлення до навчальної діяльності; формувати вміння обґрунтовувати власну думку; розвивати пізнавальний інтерес на основі знань про складне речення; виховувати людські чесноти.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тест № 2
4. Тренувальні вправи (виконати до 30.03.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): опрацювати п. 30, С. 170-175, виконати вправу 372 (ІІІ), С. 171-172, вправу 377 (І, ІІ), С. 173.
УРОК № 5-6 (07.04.2020)
Тема: Складне речення з різними видами зв'язку. Складне речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком. Розділові знаки в таких реченнях.
Мета: закріпити знання про особливості будови складних речень із сурядним і підрядним зв’язком; формувати вміння креслити схеми таких речень, пояснювати вживання розділових знаків між їхніми частинами, з’ясувати рівень засвоєння знань, умінь і навичок, сформованості комунікативних умінь і навичок; розвивати увагу, логічне мислення.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana0610) 12.25-14.05
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тест № 3
4. Тренувальні вправи (виконати до 13.04.2020 і надіслати фото на пошту Gmail oksanaboyko106@gmail.com): опрацювати п. 31, С. 174, виконати вправу 383 (І, ІІ, ІІІ), С. 175-176, вправу 387 (І, ІІ, ІІІ), С. 177-178 (схема синтаксичного розбору на С. 177).
Комментариев нет:
Отправить комментарий