ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 9 КЛАС

ДИСТАНЦІЙНІ УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ


                                                                       УРОК № 17-18 (20.05.2020)
Тема 1. Урок позакласного читання. Тарас Шевченко. Драма "Назар Стодоля".
Тема 2. Контрольна робота "Творчість П.Куліша і М.Вовчка".
Мета: - оцінити і охарактеризувати  внесок Т.Шевченка в скарбницю української поезії, у розвиток української літературної мови, у світовий мистецький поступ; розвивати навички пошукової діяльності в мережі Інтернет, вміння користуватися різними джерелами інформації, узагальнювати та систематизувати  отриману інформацію;
- первірити знання, отримані під час вивчення творчості Т.Шевченка.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
2. Ознайомлення з матеріалами 
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 22.04.2020): скласти кросворд про життя та творчість Т.Шевченка, скласти сенкан "Пророк", виписати в зошит письменників, що є лауреатами премії Т.Шевченка 2010-2020.
4. Тест № 8  
                                                                     УРОК № 15-16 (13.05.2020)
Тема. Марко Вовчок. "Інститутка". Антилюдяна сутність кріпосництва та солдатчини. Образи персонажіа - людей із народу та панночки. Авторська позиція у  творі.
Мета: усвідомити ідейно-художній зміст твору, майстерність письменниці у змалюванні образів та в розкритті власної позиції; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість; уміння аналізувати текст твору, навички характеристики образів; виховувати негативне ставлення до насильства над особистістю.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
2. Ознайомлення з матеріалами 
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 20.05.2020): у зошиті скласти цитатну характеристику основних образів персонажів  повісті "Інститутка", дати стислу відповідь на проблемне запитання "Чому дівчина-кріпачка має ім'я, а панночка — ні?"
4. Тест № 7 
                                                               УРОК № 13-14 (06.05.2020)
Тема. Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя та творча діяльність. "Народні оповідання". Повість "Інститутка". Зміст твору, його сюжет, жанр, ТЛ: реалізм.
Мета: ознайомитися з життям і творчістю Марка Вовчка; проаналізувати перекладацьку діяльність письменниці та її внесок в розвиток французької та української літератури; формувати навики самостійної пошукової роботи; ознайомитися з літературним терміном  «реалізм», дослідити тему народного життя в повісті, проаналізувати антилюдяну суть кріпосництва та солдатчини; виховувати повагу та інтерес до творчості української письменниці.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
2. Ознайомлення з матеріалами 
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 13.05.2020): у зошит виписати дані про перекладацьку діяльність М.Вовчка (автор, назва твору, рік), визначення поняття "реалізм", скласти і записати паспорт повісті "Інститутка". 
4. Тест № 7 
                                                         УРОК № 11-12 (29.04.2020)
Тема. П.Куліш«Чорна рада». Динамічний інтригуючий сюжет. Оцінка роману Т.Шевченком. Романтичні пригоди головних героїв. ТЛ: роман, історичний роман, роман-хроніка.
Мета: спираючись на текст твору, робити порівняльну характеристику героїв, критично оцінювати їх поведінку, усвідомити значення ініціативності, наполегливості й працьовитості для досягнення поставленої мети, виховувати інтерес до історії України.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 29.04.2020): дочитати  роман "Чорна рада", скласти порівняльну зарактеристику спільне Сомка і Брюховецького, Петра Шраменка та Кирила Тура (зразок).
4. Тест № 6 

                                                             УРОК № 9-10 (22.04.2020)
Тема. П.Куліш – письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач (Біблія,  твори В. Шекспіра, Й.-В. Гете), автор підручників для школи, першого українського правопису – «кулішівки». «Чорна рада» - перший український історичний роман-хроніка.
Мета: ознайомитися з основними віхами життєвого шляху П.Куліша, його життєвою й громадянською позицією; з’ясувати причини занепаду України як держави, історичну основу роману,  пояснити назву, розвивати вміння аналізувати історичні факти, робити висновки, виховувати інтерес до історії України.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 29.04.2020): записати основні події життя П.Куліша, створити паспорт роману "Чорна рада".
4. Тест № 6 
                                                         УРОК № 7-8 (15.04.2020)
Шановні учні 9-А класу, нагадую, що ви маєте вивчити напам'ять поезії Т.Шевченка:
Тема 1. Т. Шевченко. Світова велич українського поета. Значення творчості. Ушанування пам'яті поета в Україні й за кордоном.
Тема 2. Контрольна робота "Творчість Т.Шевченка".
Мета: - оцінити і охарактеризувати  внесок Т.Шевченка в скарбницю української поезії, у розвиток української літературної мови, у світовий мистецький поступ; розвивати навички пошукової діяльності в мережі Інтернет, вміння користуватися різними джерелами інформації, узагальнювати та систематизувати  отриману інформацію;
- первірити знання, отримані під час вивчення творчості Т.Шевченка.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 22.04.2020): скласти кросворд про життя та творчість Т.Шевченка, скласти сенкан "Пророк", виписати в зошит письменників, що є лауреатами премії Т.Шевченка 2010-2020.
4. Тест № 5 

УРОК № 1-2 (18.03.2020)
Тема. Т. Шевченко. «І мертвим, і живим, і ненародженим...». Критичний погляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього
Мета: усвідомлення художньо-ідейного змісту твору та його моральних настанов,зв’язку з національною історією; виявлення культури й політичних чинників щодо написання програмового твору; удосконалення навичок виразного читання,коментування, критичного аналізу ліро-епічних творів; розвиток вмінь учнів висловлювати власні думки,проводити аналогії з реальним  життям; виховання патріотизму,формування переконання,що за будь-яких обставин необхідно розділяти  та шанувати  та зберігати цінності свого народу.
ПЛАН РОБОТИ
1. Тест № 1 (самотійна робота за матеріалами пореднього уроку)
2. Ознайомлення з матеріалами 
3. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
4. Тест № 2
5. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 24.03.2020): вивчити уривок послання; написати в зошиті есе на тему «Поетичне звернення Тараса Шевченка  в контексті 21 століття».

                                                           УРОК № 3-4 (25.03.2020)
Тема. Т. Шевченко. Тема жіночої долі у творчості Т. Шевченка. «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі...». Еволюція жіночого образу 
Мета: усвідомлення поняття про становище жінки в кріпацькій Україні часів Шевченка; передати захоплення поета красою жінки, мрію бачити її щасливою; показати еволюцію жіночого образу в поезії Шевченка; удосконалювати вміння порівнювати; на основі вивчених поезій формувати шанобливе ставлення до жінки в усіх її іпостасях.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061010.25-12.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тест № 3
4. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 31.03.2020) . Прочитати твори:«Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі…»; скласти план до змісту поем «Катерина», «Наймичка» і порівняльну характеристику образів Катерини і Ганни.

                                                            УРОК № 5-6 (08.04.2020)
Шановні учні 9-А класу, нагадую, що ви маєте вивчити напам'ять поезії Т.Шевченка:
Тема. Т. Шевченко. Лірика періоду арешту, заслання і після повернення з нього. Біблія в житті поета. "Доля", "Росли укупочці, зросли...". Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Світле пророцтво поета ("Ісаїя. Глава 35"). ТЛ: ліричний герой, лірична медитація, псалом.
Мета: розкрити особливості лірики Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання на прикладі поезій; дослідити ставлення Т. Шевченка до Біблії та розуміння ним ідеї Бога; проаналізувати поезії; розвивати раціональність у використанні навчального часу, вміння грамотно викладати власну думку; робити виважені висновки; формувати кругозір; виховувати поважне ставлення до людини.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/fcrfA69w72XC
3. Тест № 4 
4. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 31.03.2020): зробити ідейно-художній аналіз творів "Доля", "Росли укупочці, зросли...", "Ісаїя. Глава 35".  Вірш "Доля" вивчити напам'ять.

Комментариев нет:

Отправить комментарий